mieszkanie

oglądamy sobie z Moją i jej rodzicami mieszkanka, gdyż Moja zamierza kupić mieszkanie w Katowicach. są różne, różniste, tańsze i droższe, bliżej i dalej centrum. tak naprawdę dla mnie jest najważniejsze to, że będę mieszkał z Nią. nieważne gdzie, ważne z kim ;-). taka prawda. plan jest taki: zamieszkamy razem, moje mieszkanie się wynajmie, żyli długo i szczęśliwie ;-). oczywiście zobaczymy, co przyniesie los, ale jestem dobrej myśli.

przewodniczącą Partii Demoratycznej-demokraci.pl została kobieta - Brygida Kuźniak. gratulujemy i życzymy powodzenia. mam nadzieję, że uda jej się tak Partią Demokratyczną pokierować, aby ta znalazła swoich reprezentantów w Sejmie, Senacie, Parlamencie Europejskim i władzach samorządowych. bo PD na to zasługuje moim zdaniem i to zasługuje bardzo.


Etykiety: |

0 komentarze: